Huisartsenpost West-Friesland

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Laden

Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Nieuws

  • Kom kijken bij de Huisartsenspoedpost West-Friesland

    Onze huisartsenspoedpost doet mee aan de Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen 2025. Op donderdag 20 maart van 12.00- 13.30 uur kunnen 15 personen een kijkje achter de schermen nemen. Alleen aangemelde personen zijn welkom, dus wees er snel bij! Scan de QR-code hieronder of klik op de button als je meer wilt weten over werken […]

  • Doe mee aan ons Patiënt Ervaringsonderzoek 2025

    Heeft u de afgelopen 4 weken de Huisartsenspoedpost West-Friesland bezocht? Deel uw ervaring met ons door de vragenlijst in te vullen. Huisartsenspoedpost West-Friesland wil graag weten wat de ervaring is van de bezoekers van de huisartsenspoedpost. De bezoekers worden tot eind april 2025 aangemoedigd om via een (digitaal) vragenformulier meer te vertellen over hoe het […]

  • Ons kwaliteitscertificaat is binnen!

    We werken continu aan de kwaliteit van onze (spoed)zorg. Dat doen we door onder andere processen vast te leggen, verbeteren en patiënttevredenheid centraal te zetten. Om aan iedereen te laten zien dat we voldoen aan de gestelde eisen, hebben we ons laten certificeren. Twee dagenlang hebben auditoren alles bekeken en gesprekken gevoerd met betrokkenen binnen […]

  • Nieuwe tarieven per 1 januari 2025

    Ieder contact met de huisartsenspoedpost wordt in rekening gebracht. De basisverzekering dekt de kosten van de huisarts en dus ook van de huisartsenspoedpost. Bent u verzekerd, dan gaat de rekening rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar. Bent u niet verzekerd, of kunt u zich niet legitimeren en/of een geldig verzekeringsbewijs tonen, dan betaalt u de kosten van […]

  • Handig boekje: Mijn kind heeft koorts

    Wilt u alles weten over koorts bij kinderen? Download en bekijk het boekje ‘Mijn kind heeft koorts’. Zo komt u te weten waar u op moet letten, wat u kunt doen en hoe lang het duurt. Lees ook wanneer u contact opneemt met de huisarts of de huisartsenspoedpost. Dit boekje is ontwikkeld door de vakgroep […]

  • Langere wachttijden op huisartsenspoedpost

    Mede door de zomervakantie zijn er minder medewerkers op de huisartsenspoedpost. Dit kan langere wachttijden betekenen aan de telefoon en op de huisartsenspoedpost zelf. Hiervoor vragen wij uw begrip. Bij levensbedreigende situatie, bel direct 112. U kunt ook de website moetiknaardedokter.nl raadplegen en kijken of uw klacht wellicht kan wachten totdat uw eigen huisartsenpraktijk weer […]

  • Kan mijn klacht wachten tot mijn huisarts open is?

    Wij doen mee met de landelijke publiekscampagne huisartsenspoedposten ‘KAN MIJN KLACHT WACHTEN TOT MIJN HUISARTS OPEN IS?’ Stel jezelf voordat je contact opneemt met de huisartsenspoedpost altijd de vraag: Kan mijn medische klacht wachten tot mijn eigen huisartsenpraktijk open is? Twijfel je, check dan online. Dat is de centrale boodschap van de publiekscampagne die de […]

  • Cameratoezicht bij de huisartsenspoedpost

    Bij de entree, in de gangen en wachtkamers is cameratoezicht. Dit is voor uw en onze veiligheid.De opgenomen beelden bewaren we 28 dagen. Daarna wordt het verwijderd. De manager en teamleider van de huisartsenspoedpost hebben toegang tot deze beelden. Alleen bij incidenten bekijken zij de opgenomen beelden. Indien nodig kijkt Regio Control, onze beveiligingsdienst, mee. […]

  • Extra beveiliging voor de huisartsenspoedpost

    De medewerkers op de huisartsenspoedpost verrichten belangrijk werk. Op het moment dat uw huisartsenpraktijk gesloten is en u een spoedgeval* heeft, kan het zijn dat u de medewerkers van de huisartsenspoedpost nodig heeft. Helaas hebben onze medewerkers te maken gehad met bepaalde incidenten. Om ervoor te zorgen dat zij in een veilige omgeving de benodigde […]

  • Benieuwd hoe triage in z’n werk gaat? Kom kijken op de huisartsenpost!

    Op maandag 18 maart 2024 organiseert Huisartsenpost West-Friesland een open middag om jou kennis te laten maken met de post, en de post natuurlijk met jou. Ben jij benieuwd wat er op de huisartsenpost gedaan wordt, wie hier werken en of het werk als triagist iets voor jou is? Kom jouw mogelijkheden bekijken en bespreken […]

  • Wij werken mee aan een strategische werkagenda voor een toekomstbestendige acute zorg

    De druk op de acute zorg neemt toe. Het kunnen aanbieden van toegankelijke, betaalbare en goede zorg vraagt om actie. Om deze uitdaging aan te gaan hebben partners in de acute zorg een strategische werkagenda voor de komende jaren ontwikkeld: het ROAZ-plan*. Dit plan is het resultaat van een intensieve samenwerking tussen zorgbaanbieders in de […]

  • Nieuwe tarieven per 1 januari 2024

    Ieder contact met de huisartsenpost wordt in rekening gebracht. De basisverzekering dekt de kosten van de huisarts en dus ook van de huisartsenpost. Bent u verzekerd, dan gaat de rekening rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar. Bent u niet verzekerd, of kunt u zich niet legitimeren en/of een geldig verzekeringsbewijs tonen, dan betaalt u de kosten van […]