• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Huisartsenpost West Friesland home

Huisartsenpost West-Friesland

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112
  • Gezondheidsklachten
  • Patiënteninformatie
    • Hoe werkt de huisartsenpost?
    • Wanneer bellen?
    • Heeft u een klacht?
    • Huisregels
    • Kosten
  • Over ons
    • Achtergrond
    • Raad van Toezicht
    • Ondernemingsraad
    • Nieuws
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Triagist ervaringsverhalen
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
    • Contactgegevens
  • English
  • Als de resultaten voor automatisch aanvullen beschikbaar zijn, gebruik de pijlen om omhoog en omlaag te gaan naar de gewenste pagina. Touch-apparaat gebruikers, bewegen door aanraking of met veegbewegingen.

Home » Kwaliteit

Kwaliteit

logo certificering

Huisartsenpost Huisartsenpost West-Friesland is gecertificeerd volgens de normen van het ISO 9001 – 2015 door Lloyd’s Register Nederland B.V. 

Met deze certificering bent u er van verzekerd dat wij als zorginstelling de zaken goed op orde hebben, systematisch werken aan verbetering van het aanbod en kwalitatief hoogstaande zorg bieden. Daarbij staat u als patiënt altijd centraal.

Ketenzorg en samenwerkingspartners

Het is belangrijk om patiënten met een spoedeisende zorgvraag zo snel mogelijk bij de juiste zorgverlener te hebben. “Wat heeft de patiënt nodig en door wie kan die zorg het beste verleend worden?”, zijn de vragen die beantwoord moeten worden.

Huisartsenpost West-Friesland werkt nauw samen met andere zorgverleners in de spoedeisende zorg: ook wel ketenpartners genoemd. Hierbij moet u denken aan:

  • Spoedeisende Hulp van het ziekenhuis
  • Eerste Harthulp van het ziekenhuis
  • Meldkamer: 112
  • Ambulancedienst
  • Geestelijke Gezondheidsheidszorg Noord-Holland (GGZ)
  • Omring en Wilgaerden
  • Maelsonapotheek

Cliëntenraad

De belangrijkste taken van de Cliëntenraad (CR), geformuleerd in de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen zijn:

  • Gevraagd en ongevraagd adviseren van de Raad van Bestuur van Zorgkoepel West-Friesland ten aanzien van beleidsaangelegenheden die direct de zorg van de cliënten aangaan;
  • Signaleren van knelpunten in de uitvoering van het beleid van Zorgkoepel West-Friesland en het signaleren van behoeften van cliënten;
  • Contact houden met de doelgroep van de Zorgkoepel West-Friesland.

Klik hier voor verdere informatie over de cliëntenraad.

Contact Cliëntenraad
Klik hier voor een mailbericht naar de Cliëntenraad. Graag uw bericht het onderwerp “Cliëntenraad” meegeven.

Jaarverslagen

Huisartsenpost West-Friesland is verbonden aan Zorgkoepel West-Friesland.

Per 2017 is een gezamenlijk jaarverslag opgesteld: Jaarverslag 2017

Primaire Sidebar

Voordat u belt, doorloop eerst deze vragen

Wij voorzien u direct van advies.

Start

Huisartsenpost West-Friesland

0229 - 297 800 voor spoed in de avond/nacht en in het weekend

Footer

Huisartsenpost

0229 - 297 800
Houd altijd uw legitimatie, BSN en medicatieoverzicht bij de hand.
  • Privacy & cookies
  • Gebruiksvoorwaarden