Klacht?
Ik heb een klacht
Wij spannen ons elke dag in om patiënten de juiste zorg en dienstverlening te bieden. Toch kan het gebeuren dat u minder tevreden bent. Wij horen dat graag van u.
Heeft u een klacht? Dan gaan we graag met u in gesprek om uw klacht met u te bespreken. U kunt hiervoor gebruik maken van onze klachtenbemiddeling. U kunt uw klacht indienen via het klachtenformulier zodat deze rechtstreeks bij de klachtenfunctionaris terecht komt. Na het invullen van het klachtenformulier krijgt u een ontvangstbevestiging van uw klacht. De klachtenfunctionaris neemt contact met u op om te bespreken hoe uw klacht, door bemiddeling, in goed overleg opgelost kan worden.
De klachtenfunctionaris zal altijd proberen uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Als uw klacht na de klachtenbemiddeling niet naar tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris u helpen bij het nemen van verdere stappen, bijvoorbeeld via de Geschilleninstantie.